110924. 22:53 - rue traverse

åt frukost läääänge imorse och hade hela huset för mig själv. byxdress, keps, microvarma banan- och äppelbitar med kanel och vaniljyogurt. gudstjänst på svtplay. helt okej om du frågar mig!
eftermiddagen och kvällen har jag spenderat med mina fellow au pairer på charly's i divonne (tydligen au pair-paradiset med tanke på hur många som jobbar där) och det är lika trevligt och lika svårt att slita sig varje gång så det har blivit sen kväll ännu en gång.

 

jag är sugen på att post:a bilder från förra helgens upptåg i russin, samt gårdagens trevligheter i genève, men har inte haft tid än. planerar dock att börja använda ett annat forum för att lägga upp mina bilder (inte facebook, av principskäl med tanke på det här), men nu är det sovdags jaowr.

-------

det här är jag när jag gråter av glädje över att få se lars winnerbäck (på svtplay):

GOD NATT MIN SKATT.


Kommentarer
Postat av: os.

du ser ut att vara en fräsch-tjej.

livin the dream i LA,(eleeej)(ellerinte)

medan jag är hemma i kalla norden,

sittandes i mitt hus, tänkandes på dig men försöker att ha fötterna på jorden.

går inte så bra,

för det är ju dig jag vill ha.

utan dig blir det ingen musik,

david och frida blir less och kommer med kritik.

vi kan väl försöka när du kommer hem?

vilken dag blir det? då har jag maten klar till kl fem?

för jag saknar ju dig maja,

det är som att vara på ibiza utan att partaja.

life is boring without you,

now I need to listen to bono and his U2.



alot of LOVE(och några nödrim)

from

Ozzy.



2011-09-26 @ 23:12:55
URL: http://frånmitthjärta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0